Search This Blog

Monday, May 24, 2010

Lesen kereta...

Hooray!!!!!

I passed my JPJ test today... hehehehe..

Thank You Mr. Zulfadli... u r an angel.... Thank u for making me the happiest person alive today..

Saya sampai kat akdemi jam 7.40.. Bila saya nak mendaftar kakak tu tanya sama ada saya nak jadi orang yang pertama diuji sebab org lain blum datang lagi... Suddenly I felt butterfly in my stomach... saya trus ja kata tunggu dlu orang len la... around 5 minutes after that the other come and my waiting number is 4...

around 8.30 org JPJ tu datang... Argh!!! I'm freaking out.. luckily I made some friend to frweak out with me... hahaha

Then when my name was called... Saya naik kereta trus naik bukit... first time saya terturun... bila saya cari puncanya turns out saya tak turunkan hand break... hahahaha... second try... berjaya!!!!

Lepas tu saya maju ke tiga penjuru... perfect!!!!

Then move on to parking... again success!!! hahahahaha

Lepas tu kami disuruh tunggu di sebuah bilik sementara menunggu untuk ke lebuh raya...

Bila saya cek senarai nama... saya dapat tester yang baik... whoa!! I'm soo happy... Tapi saya mula gelabah bila saya kena laluan A (laluan untuk ke bandar) (T-T) sooo afraid lol..

Time di lebuh raya banyak masalah yang berlaku... contohnya kereta lain berhenti tiba - tiba, kereta rosak, pas tu ada jugak yang keluar terus ja dekat simpang 3... Argh!! what luck??!!??

Ingatkan dah gagal dah tapi turn out LULUS!!!! hehehehe...

Alhamdulillah, saya dapat lesen kereta... huhuhu

0 comments:

Post a Comment